28 de juny del 2013

Sandvitx d'albergínia i mozzarella

Cada mes des de Memòries d'una cuinera proposen un ingredient o un tipus de plat i multitud de blogs gastronòmics hi participen presentant la seva proposta. Aquest mes ens hi apuntem, gairebé a última hora, però el que compta és participar!




La inspiració m'ha vingut altre cop gràcies al llibre que vaig comprar per Sant Jordi, Los 22 minutos de Julius, i he adaptat una recepta d'allà amb els ingredients que tenia a mà. En 10 minuts he tingut un sopar de primera categoria!


Ingredients:
2 llesques de pa de motlle multicereals
mitja bola de mozzarella fresca
albergínia
tomàquets semisecs en oli d'oliva
sal
pebre
oli d'oliva




Passos a seguir:
Tallem l'albergínia a daus petits i la sofregim amb la sal, el pebre i l'oli. Quan estigui gairebé feta hi afegim els tomàquets secs en oli d'oliva tallats ben petits i deixem a la paella un parell de minuts.
Torrem el pa, fiquem sobre una llesca el sofregit i a sobre la mozzarella tallada a rodanxes. Tanquem el sandvitx i el mengem recent fet!

Un altre cop una recepta facilíssima i ràpida, ideal per variar una mica el típic entrepà o pa amb tomàquet. Espero que us animeu a provar-la!!

Ho han fet...

Gemma M.



22 comentaris:

  1. Ei boníssim, aquesta proposta d'en Julius no la coneixia,m'encanta el seu programa!! ja et copiaré la recepta!! petonets!

    ResponElimina
  2. Uooo no em podria resistir, que bo! petons

    ResponElimina
  3. Un sandwitx de luxe per a sopar!! Lleuger, sa, fàcil de fer, elaborat i saborós! Ho té TOT! Petonets!

    ResponElimina
  4. Oooh, què bo! Prometo provar-lo quan em refaci d'una maleïda gastroenteritis que m'està donant la tabarra....

    ResponElimina
  5. com diu la Carmeta Ho té tot!! quina pinta, només li posaria una mica de melmelada d'albergínia!! Ja ho sé, escombro cap a casa!! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Haha normal que escombris cap a casa, i segur que a més tens raó! ;-)

      Elimina
  6. Un entrepà molt mediterrani i complet, Eva. M'agrada així calentó... Petons i bon cap de setmana.

    ResponElimina
  7. Tot i que no soc amant de l'albergínia, a no ser que sigui arrebossada, crec que m'agradaria!
    Gràcies, bonica!

    ResponElimina
  8. Doncs jo, que sòc una boiga de l'albergínia, el pensó probar quan abans millor!!!! Te una pinta impresionant!!!!! i ha de ser deliciòs!

    ResponElimina
  9. Acabo de guardar-me aquesta recepta per a fer-la per sopar un dia d'aquesta setmana, em sembla molt original i ha d'estar boníssim!
    Petons!

    ResponElimina
  10. oooo, amb el que a mi m'agrada l'alberginia. Una gran aportació noies, gràcies. petonets

    ResponElimina
  11. Fa molt bona pinta aquest sandvitx!!

    La combinació de mozzarella i albergínia deu ser ideal!

    Petons!

    ResponElimina
  12. M'anirà perfecte perquè ara vull que em torni a agradar l'albergínia!;)
    Moltíssimes gràcies per participar.

    ResponElimina
  13. Gràcies a tots pels vostres comentaris! i si, ben fàcil i bo, ja em direu si us heu animat a fer-lo!

    ResponElimina
  14. Hola y muchas gracias por venir a visitarme al blog!!!

    Los bocadillos y sandwichs son una de mis perdiciones. Me apetecen en cualquier época del año, pero parece que ahora con una cervecita fresca sientan mejor, verdad???

    El vuestro, con el pan de molletes, me parece perfecto ;)

    Salu2. Paula

    ResponElimina
  15. Eva: fantàstic amb l'albergínia!!!!! :) Una combinació ben bona noia!!

    ResponElimina
  16. M'encanta conbinar l'albergínia amb la mozzarel·la, has de ser boníssims aquests entrepans!

    ResponElimina
  17. Hola!

    Tienes un regalo en mi blog, en el post: Clásico tiramisú italiano.

    Espero que te guste

    Saludos ♡

    ResponElimina
  18. MEnuda pintaza Eva!
    asi da gusto tomar un sandwich, con sustantia y super rico, me ha encantado la combinacion de mozzarella y berenja, un besote

    ResponElimina
  19. menuda pinta mas rica q tiene!!! se ve de lujo y muy sabroso

    ResponElimina
  20. Gracias por vuestros comentarios. La verdad es que ahora que la berenjena está de temporada, esta es una receta genial! buena, sana y rápida ;)

    ResponElimina