3 de juliol del 2016

Boletes de pastanaga i coco

Amb aquesta calor no ve massa de gust cuinar i molt menys engegar el forn, així que avui us porto una proposta de postres refrescants i fàcils fetes a base de pastanaga i coco. Que no us tirin enrere els ingredients, queda una combinació realment bona!!






Ingredients (30 boletes):
400 gr. de pastanagues fresques pelades
4 cullerades soperes de sucre
100 gr de coco ratllat + 30 gr per arrebossar

Passos a seguir:
Coem les pastanagues amb aigua durant uns 25 minuts, les escorrem i assequem bé i les aixafem amb una forquilla. Deixem refredar.
Hi afegim el sucre i el coco ratllat i ho mesclem bé. Anem agafant porcions de massa, els donem forma de boleta i les arrebossem amb més coco ratllat.
Les guardem a la nevera per prendre-les ben fresques.
A l'hora de servir les podem ficar en una safata o en papers de mini magdalenes.


11 comentaris:

  1. Quines boletes més curioses. N'he vist de semblants un parell de vegades i he copiat la recepta a pendents però encara mai m'he lleçat. Es clar que amb el fred que fa a parís això d'engegar el forn no em costa, gairebé és una necessitat!
    Petons i bona setmana!
    Palmira

    ResponElimina
  2. Me pirran estas bolitas de zanahoria y coco, son unas de mis favoritas, están deliciosas. Me comía un par de ellas ahora mismo.

    Besines

    ResponElimina
  3. M'encanta aquesta recepta!! Fàcil, ràpida i fresca!! Bona opció per aquests dies...
    Clara

    ResponElimina
  4. Combinació molt saborosa la del coco amb la pastanaga.
    Petons.

    ResponElimina
  5. Estas bolitas me parecen un postre muy original y rico, es una verdadera gozada abrir la nevera para tomar un par.

    Saludos!

    ResponElimina
  6. Com a fan del pastis de pastanaga i coco no em podré resistir a tastar aquesta recepta... mmm ja m'hi trobo. Una abraçada

    ResponElimina
  7. això si que és un temtempie sanote!! m'ha agradat molt i la combinació coco pastanaga és bonissima, jo potser el faré sense sucre!! petons

    ResponElimina
  8. Unes boletes que m'han recordat els panellets que feien al cole els meus fills de petits, molt bones i saludables! petons

    ResponElimina
  9. Les faré ben aviat....i si hi afegeixo una mica de xocolata??? A aquestes boletes teves em sembla que hi acudiré sovint aquest estiu! Petonarros!

    ResponElimina
  10. Unas bolitas bien ricas y sencillas, un postre estupendo.
    Besoss

    ResponElimina
  11. Sorprenents! Eva, te les penses totes!
    Petonets,
    Olga

    ResponElimina