23 de setembre del 2016

Pizza "exprés" amb base de tortilla

Avui més que una recepta us porto una idea per un dia que tingueu moltes ganes de pizza i molt poc temps o ganes de preparar una bona base. No sé on vaig llegir que es podia utilitzar una tortilla mexicana per a fer pizza, l'altre dia vaig provar-ho i la recepta es queda a casa!






Queda una pizza molt lleugera, menys calòrica i molt molt bona. Us explico com vaig fer-la jo, però està clar que podeu fer-la de mil maneres, segons la vostra preferència, segons que hi hagi a la nevera...

Ingredients (1 persona):
1 tortilla mexicana
1 llauna de tonyina
1 o 2 palets de surimi
2 cullerades de salsa de tomàquet
orenga
mozzarella ratllada

Passos a seguir:
Preescalfem el forn a 200º.
Estenem sobre la tortilla una mica de salsa de tomàquet, la tonyina ben escorreguda, els palets de surimi tallats a trossets, una mica d'orenga i la mozzarella ratllada.
Fornegem entre 7 i 10 minuts, segons el forn i com us agradi de cruixent.

Serviu i gaudiu!



14 comentaris:

  1. Hola guapa! Es una idea fantàstica. Ràpid, fàcil i bonissim. M'encanta l'idea. Esper que passis un bon cap de setmana. Muaks

    ResponElimina
  2. Pim, pam...i, quina idea més deliciosa. Ens veiem aviat.

    ResponElimina
  3. Es una idea genial! Ni pots imaginar cuantes vegades aquesta idea m'ha salvat amb invitats i tot!
    Petons i bona setmana,
    Palmira

    ResponElimina
  4. Lo millor es que la massa et queda fineta i cruixent si o si!! No ho he fet mai pero sí que o havia pensat, una bona opció pero no menjar tant 'pa' i més farcit, que m'encanta!

    ResponElimina
  5. M'agrada la idea de fer una pizza amb la tortita em sembla molt original. De ben segur que ho provaré. Una abraçada

    ResponElimina
  6. Ummm que maravilla, una idea genial y que rica!!!
    Besoss

    ResponElimina
  7. Me gusta la idea, la verdad no se me había ocurrido, y esas tortillas son muy socorridas y nos sacan de apuros. La pizza se ve deliciosa!!

    ResponElimina
  8. M'ha agradat moltíssim aquesta idea, Eva!
    Petonets,
    Olga

    ResponElimina
  9. Ostres!! Mirant la foto pensaries que és una pizza clàssica!! Doncs sí que et pots treure el caprici en un tres i no res....i les combinacions d'ingredients són infinites! Petonets!

    ResponElimina
  10. Ostres!! Mirant la foto pensaries que és una pizza clàssica!! Doncs sí que et pots treure el caprici en un tres i no res....i les combinacions d'ingredients són infinites! Petonets!

    ResponElimina
  11. Que gran idea!! y menos calórica, eso me irá bien.
    Besos
    Blanca de JUEGO DE SABORES

    ResponElimina
  12. Ohh, m'encanta la idea!! Segur que va bé per qualsevol àpat improvitzat!
    Clara

    ResponElimina
  13. I jo com és que m'havia perdut aquesta super-mega-idea??! Genial!!! I lleugera!! Ideal per no tenir mal de consciència! 😂😂😂😅
    Petons reina!

    ResponElimina