27 de novembre del 2016

Trufes de xocolata

La recepta d'avui és extremadament fàcil i ideal per cuinar-la amb els més petits. Jo vaig fer-les amb la meva neboda que li encanta trastejar a la cuina, i si és amb xocolata, millor!

Aquestes trufes són ideals per acompanyar el cafè i rematar un bon dinar, així que agafeu-les com a idea que d'aquí res tenim les festes nadalenques a sobre.






Ingredients (30 unitats):
200 gr de xocolata negra (75% de cacau)
3 cullerades de xarop de xocolata
150 gr de mantega a temperatura ambient
180 gr de sucre llustre
cacau en pols per arrebossar

* celíacs: cal assegurar-se que cap ingredient conté gluten

Passos a seguir:
Desfem la xocolata al bany maria i hi afegim el xarop de xocolata
Batem la mantega amb el sucre llustre fins que estigui cremosa i hi incorporem la xocolata desfeta. Remenem bé i reservem a la nevera unes dues hores perquè agafi cos.
Passat aquest temps i amb l'ajuda de dues culleretes formem 30 boletes i les arrebossem amb cacau. Les repartim en motlles de paper i ja estan llestes per consumir.

Les podem reservar a la nevera i treure-les una mitja hora abans de consumir perquè estiguin més cremoses.



15 comentaris:

  1. Les trufes sempre triomfen!!Me'n menjava ara mateix dues...o tres!! jajaja
    Clara

    ResponElimina
  2. Són taaaaaaan bones! A mi em farien mal i tot...és començar i no parar! i així arrebossades de cacau: perdició total! Petonarros!

    ResponElimina
  3. mmm quina bona pinta! jo en vaig fer fa temps hi posava una mica de cafè també...ara em sembla que hauré de provar la teva recepta perquè fan una pinta deliciosa!Una abraçada

    ResponElimina
  4. Ooohhh! Però que bones han de ser! I faciletes! Ho tenen tot!
    Petonets,
    Olga

    ResponElimina
  5. Qué curiós que no portin nata, deuen ser d'aquelles que es fonen tan lentament a la boca i t'embadurnen sencer... quina bona pinta!! Jo soc incapaç d'naar a dormir cada dia si no he tingut la meva racioneta de xocolata, potser amb una en tindria prou, pero estic segura que el meu pare menjaria 6 o 7 jajajaja. Son ben bones!!

    ResponElimina

  6. Eva; Per els "xocoadictes" és un començar i acabar... calcules que amb la recepta en sortiràn X i aquest X es converteix amb un x...
    Salutacions Eva i bona proposta per aquest dies de Nadal¡¡ :O)

    ResponElimina
  7. Les trufes són ideals perque a més sempre agraden molt. El que no m'agrada tant per fer-les amb nens és el temps d'espera per poder formar les boletes!
    Petons i bona setmana
    Palmira

    ResponElimina
  8. Jo en vull, jo en vull, jo en vuuuullll! Moltes! Totes!! :)) És que les trobo molt bones i això de poder-les agafar amb els dits i 'cap a dins' és fantàstic!!
    Bona setmana guapa!

    ResponElimina
  9. Quin perill tenes aquestes trufes, de ben segur no pots menjar una sola.
    Petons.

    ResponElimina
  10. Aiii, com m'agraden les trufes!!És un dolç que mai falla, oi?
    Clara

    ResponElimina
  11. Quina temptació! Jo si preparo aquesta recepta ja et puc dir que les trufes no arriben al frigorífic....les vaig fent i me les vaig jalant! Un petonet!

    ResponElimina
  12. Ai, què bones! De tant en tant en faig, però no tot el sovint que voldria, són un pecat! Una abraçada, guapa!

    ResponElimina
  13. Nada mejor para terminar una comida o para un cafetito por la tarde, son irresistibles!!
    Un besote

    ResponElimina
  14. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    Giaonhan247 chuyên dịch vụ vận chuyển hàng đi mỹ cũng như dịch vụ ship hàng mỹ từ dịch vụ nhận mua hộ hàng mỹ từ trang ebay vn cùng với dịch vụ mua hàng amazon về VN uy tín, giá rẻ.

    ResponElimina