12 de gener del 2018

Les 5 entrades més vistes del 2017

Com cada principi d'any toca fer balanç de l'any anterior així que avui us porto les receptes que més us han agradat d'aquest any que hem deixat endarrere.

Ara fa dotze mesos publicava Les 10 entrades més vistes del 2016, però com que aquest ha estat un any amb menys publicacions que els anteriors us porto les 5 receptes amb més visites. A veure què us sembla la selecció, a mi m'ha sorprès força. Us heu adonat que no hi ha cap pastís de formatge o de poma al rànquing? ;)

Som-hi, amb quina us quedeu?

























1 comentari:

  1. M'agradaria saber quines són les més vistes del meu blog però amb tots els canvis aquest any crec que em quedaré amb les ganes!
    Sorprenent la combinació però m'he recordat que les coquetes d'anís les tinc a la meva llista de pendents!
    Petons i molt bon any!!!
    palmira

    ResponElimina